Sessió ordinària del Claustre Universitari - 22 de desembre de 2015

institucional

per UPC
Gener 2016

El Claustre Universitari de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) es va reunir en sessió ordinària, el 22 de desembre, a l'Auditori de l'edifici Vèrtex, a Barcelona.

El Claustre Universitari de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) es va reunir en sessió ordinària el 22 de desembre de 2015, a l’Auditori de l’edifici Vèrtex, a Barcelona. En el decurs de la sessió, es va aprovar l’Informe de gestió presentat pel rector Enric Fossas, corresponent al 2015. El rector també va presentar durant la sessió l’estratègia del seu govern per al 2016. L’òrgan de govern va donar suport a una moció presentada pels estudiants que reclama assolir el finançament públic necessari per a la gratuïtat de les matrícules universitàries.