Sessió ordinària del Claustre Universitari 20 desembre

institucional

per UPC
Desembre 2016

El Claustre Universitari de la UPC s'ha reunit el 20 de desembre en sessió ordinària.

El Claustre Universitari de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) s'ha reunit el 20 de desembre, de 9 a 15 hores, a l’Auditori de l’edifici Vèrtex del Campus Nord (Pl. Eusebi Güell, 6, Barcelona).

El Claustre Universitari de la UPC Obre en finestra nova, el màxim òrgan de representació de la comunitat universitària, s'ha reunit el 20 de desembre en sessió ordinària. La reunió s'ha dut a terme amb l’ordre del dia següent:

1. Ratificació de l’Acord 53/2016 de Consell de Govern, d’aprovació de la normativa de votació en urna electrònica.

2. Informe de la Sindicatura de Greuges.

3. Informe sobre polítiques de gènere i d’igualtat d’oportunitats.

4. Debat i votació de l'informe de gestió de la Universitat.

5. I encara més...