Sessió informativa dels Màsters Universitaris de l’EPSEM

enginyeria civil, sostenibilitat

per EPSEM
Juny 2013

Sessió informativa dels màsters universitaris a l'Escola Politècnica Superior d’Enginyeria de Manresa (EPSEM): Màster en Enginyeria de Mines i màster en Enginyeria dels Recursos Naturals. Modalitat presencial i semipresencial.

L’Escola Politècnica Superior d’Enginyeria de Manresa (EPSEM) el curs 2013-14 oferirà dos Màsters: Màster universitari en Enginyeria de Mines (90 ECTS): dóna continuïtat directa a la titulació de Grau en Enginyeria de Recursos Energètics i Miners, que també s’imparteix a l’EPSEM, i també s’hi pot accedir des d’altres titulacions amb complements. L’objectiu d’aquest màster és la formació d'enginyers i enginyeres especialitzats en la cerca i explotació dels recursos minerals i energètics, de manera sostenible ambientalment i econòmicament. El màster habilita per a l’exercici de la professió regulada d'enginyer/a de mines.
Màster Universitari en Enginyeria dels Recursos Naturals (60 ECTS). El principal objectiu d'aquest màster és proporcionar una formació científica avançada, en el camp de l'aprofitament i la gestió dels recursos naturals, que sigui respectuosa amb el medi ambient. Fonamentada en aspectes teòrics i sobretot pràctics, la docència s'imparteix des d'una perspectiva pluridisciplinària i s'adreça a formar experts en la recerca aplicada. Ja fa cinc anys que s’imparteix en modalitat presencial, i de cara al proper curs s’oferirà també en modalitat semipresencial.