Sessió ordinària del Claustre Universitari 7 de març

institucional

per UPC
Març 2017

El Claustre Universitari de la UPC s'ha reunit el 7 de març en sessió ordinària.

El Claustre Universitari de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) s'ha reunit el 7 de març, de 10 a 15 hores, a l’Auditori de l’edifici Vèrtex del Campus Nord (Pl. Eusebi Güell, 6, Barcelona).

El Claustre Universitari de la UPC Obre en finestra nova, el màxim òrgan de representació de la comunitat universitària, s'ha reunit el 7 de març en sessió ordinària. La reunió s'ha dut a terme amb l’ordre del dia següent:

1. Aprovació, si escau, de l’acta de la sessió anterior del Claustre Universitari (20/12/2016).

2. Informe del rector sobre política universitària i programa d’actuació Obre en finestra nova.

3. Torn obert d’intervencions.

4. I encara més...