Què fas a la UPC?

internacional

per Comissionat per a Universitat i Recerca
Setembre 2010

Els protagonistes d'aquest vídeo van arribar a la UPC, i a Catalunya, des de diferents indrets del món per desenvolupar la seva activitat acadèmica i professional. Entra al vídeo i descobreix què fan la Paola, el Yuri i la Ruth a la Politècnica, com van aprendre català i per què van triar Catalunya per quedar-s'hi.

El Servei de Llengües i Terminologia Obre en finestra nova de la UPC dissenya solucions a les necessitats de la UPC sobre la promoció, l'aprenentatge, l'ús i la qualitat de les llengües. Treballa des del compromís amb el català com a llengua pròpia i la proactivitat amb els reptes del multilingüisme i la interculturalitat de la nostra societat.

Amb aquest objectiu, l'SLT posa a disposició de la comunitat universitària un programa complet de cursos, des del nivell inicial fins als nivells avançats, que complementa amb recursos d'autoaprenentatge i la pràctica d'idiomes amb un servei d'intercanvis lingüístics.

Per la seva banda, el programa Interc@t Obre en finestra nova planteja un conjunt de recursos electrònics -materials didàctics, documentació sociolingüística, voluntariat lingüístic, etc.- per aprendre la llengua i la cultura catalanes, principalment pensat per als estudiants de mobilitat que visiten les universitats catalanes.