Projectes finals del màster en Disseny i Creació de la UPC School (edició 11-12)

informàtica, mitjans audiovisuals

per Alumnes del màster en Disseny i Creació de Videojocs i el màster en Animació, Art Digital i Videojocs de la UPC School (edició 11-12).
Novembre 2012

Projectes finals realitzats pels alumnes de l’edició 11-12 del màster en Disseny i Creació de Videojocs i del màster en Animació, Art Digital i Videojocs de la UPC School. Els 7 projectes van ser presentats al públic el passat dia 3 d’octubre de 2012 al CosmoCaixa, en un acte apadrinat per David Crane, creador del mític joc Pitfall! i fundador d’Activision, qui va pronunciar la conferència “Learning from the History of Video Games”.

Projectes finals presentats pels alumnes de l’oferta formativa en Animació, Art Digital i Videojocs de la UPC School, en el curs acadèmic 2011-2012. Els projectes es desenvolupen en grups de 3 a 5 alumnes pluridisciplinars, tot integrant perfils tècnics i artístics. L’enfocament del programa és pràctic i en aquest projecte desenvolupen tots els coneixements apresos durant tot l’any acadèmic. El disseny del videojoc, la temàtica, el gènere, l’aspecte visual i tot el seu desenvolupament tècnic van a càrrec de l’alumnat, que decideix amb total llibertat quin projecte implementar amb l’ajuda i tutorització del professorat.