Projectes finals del màster en Disseny i Creació de Videojocs de la UPC School

informàtica, mitjans audiovisuals

per UPC School
Gener 2014

Projectes finals realitzats pels alumnes de l’edició 2012-2013 del màster en Disseny i Creació de Videojocs i del màster en Animació, Art Digital i Videojocs de la UPC School.

Projectes finals realitzats pels alumnes de l’edició 2012-2013 del màster en Disseny i Creació de Videojocs i del màster en Animació, Art Digital i Videojocs de la UPC School Obre en finestra nova.
Els 10 projectes van ser presentats al públic el passat dia 9 d’octubre de 2013 al CosmoCaixa, en un acte amb la participació de 300 persones, on es van escoltar les experiències de Zitro, per explicar l’expansió dels videojocs al sector del Gambling, i de l’estudi de desenvolupament de Jocs Triple A, Elite3d. Els 10 projectes d’aquest any han estat: Playtime Stories, Flare of Faith, 4 Bestias, Motocalipsis Bar 66, Lococytes, Destroyer, The Imaginarium of Ziro, Child’s Manor, Crazy Circus y Dark Slash.