Postgrau en Innovació, Vigilància Tecnològica i Propietat Industrial de la UPC School

gestió i organització d'empreses

per UPC School of Professional & Executive Development
Gener 2013

Et presentem el vídeo del primer postgrau en Innovació, Vigilància Tecnològica i Propietat Industrial de la UPC School, un programa pioner que ofereix una visió integrada dels tres eixos que intervenen en assegurar la competitivitat d'una organització: la gestió sistematitzada de la innovació, l’observació de l’entorn competitiu i la propietat industrial. El programa s'ofereix en modalitat totalment on-line. D'una banda, el programa fa èmfasi en la propietat industrial, que permet a l'empresa obtenir temps i recursos per protegir adequadament els seus actius més importants, generar valor i millorar el seu posicionament. D'altra banda, la vigilància tecnològica, amb la qual observarem de forma sistemàtica l'entorn empresarial, i, per últim, la innovació, que permetrà detectar noves oportunitats de negoci.
Més informació sobre el programa Obre en finestra nova