Olmeca, la cultura mare mesoamericana

institucional

per Servei de Comunicació i Promoció
Juliol 2012

Conferència del prof. Raúl Arias-Lovillo, rector magnífic de la Universidad Veracruzana, pronunciada en el marc dels actes amb motiu de la donació de la còpia del Cap Colossal Olmeca núm.1. L'acte va tenir lloc el 29 de maig de 2012 al Rectorat de la UPC.

L’escultura olmeca està situada al jardí de la Torre Girona, davant de l’edifici del Barcelona Supercomputing Center-Centro Nacional de Supercomputación (BSC-CNS) Obre en finestra nova, com a mostra dels vincles acadèmics, de col·laboració i d’amistat que uneixen ambdues universitats. L'arribada de la figura, ha emmarcat un conveni amb el Consejo Nacional de Ciencia y Tecnología de los Estados Unidos Mexicanos (CONACYT) per incrementar la recerca i la innovació conjunta i impulsar un programa de beques de postgrau.