Formació en Animació, Tecnologia 3D i Videojocs de la UPC School

informàtica, mitjans audiovisuals

per UPC School
Agost 2013

L'oferta formativa en Animació, Tecnologia 3D i Videojocs de la UPC School, que inclou 2 másters (Disseny i Creació de Videojocs / Animació, Art Digital i Videojocs) i 3 postgraus d’especialització (Animació 3D i Videojocs / Game Engines i Desenvolupament de Jocs 3D / Desenvolupament de Casual Games).

Presentem el vídeo de l’oferta formativa en Animació, Tecnologia 3D i Videojocs de la UPC School Obre en finestra nova , que inclou 2 másters (Disseny i Creació de Videojocs / Animació, Art Digital i Videojocs) i 3 postgraus d’especialització (Animació 3D i Videojocs / Game Engines i Desenvolupament de Jocs 3D / Desenvolupament de Casual Games). Una completa oferta que pretén aportar totes les competències en eines de programació i disseny gràfic que permetran a l’alumne convertir-se en un expert creador de videojocs. El sector dels videojocs es troba en plena expansió. Espanya és el quart mercat europeu i el sisè en el món en consum de videojocs, amb una facturació aproximada en 2011 de 2.000.000 milions d'euros. Sobre una població total de 47 milions, s'estima que hi ha més de 15 milions de jugadors espanyols que passen aproximadament 21 milions d'hores al dia connectats als videojocs. A Espanya hi ha més de 200 empreses i 3.000 professionals dedicats directa o indirectament al sector del videojoc.