Molt més que un “brain trainer”!

accessibilitat, enginyeria biomèdica

per Servei de Comunicació i Promoció
Febrer 2010

El Centre de Recerca en Enginyeria Biomèdica  (CREB) de la UPC té com a objectiu trobar solucions tecnològiques a problemes de l’àmbit biomèdic. Un bon exemple de la seva feina són les aplicacions d’entorns virtuals en la rehabilitació de pacients amb lesions cerebrals.

Visualitzacions False visualitzacions

Desenvolupar entorns virtuals per als processos de rehabilitació de persones amb lesions cerebrals és l’objectiu de Neurolearning, un projecte que  realitza el Centre de Recerca en Enginyeria Biomèdica (CREB) Obre en finestra nova de la UPC. El projecte està directament vinculat a l’Institut Guttmann – hospital de referència en neurorehabilitació –  i també hi participen altres institucions i universitats.

Sergi Grau, codirector del projecte Neurolearning i investigador de la Divisió Informàtica Gràfica del CREB de la UPC, i Teresa Roig, cap de l'Àrea de Rehabilitació NeuroPsicoSocial de l'Institut Guttmann, ens expliquen les sinergies entre la realitat virtual i la rehabilitació.

Vídeos relacionats