Màster universitari en Enginyeria de Camins, Canals i Ports

enginyeria civil

per Unitat Multimèdia de l'ETSECCPB
Juliol 2014

Presentació del màster universitari en Enginyeria de Camins, Canals i Ports realitzada amb motiu de la jornada 'Ara Màsters UPC'.

El màster universitari en Enginyeria de Camins, Canals i Ports proporciona una formació multidisciplinària i tecnològica avançada, que permet introduir-se en la recerca, el disseny i l’anàlisi d’infraestructures i projectes d’enginyeria civil, a l’hora que habilita per exercir la professió d’enginyer/a de camins, canals i ports.

El pla d’estudis reforça la formació fisicomatemàtica i cientificotècnica adquirida al grau, mitjançant la utilització de les tècniques més avançades i experimentals de modelització en l’àmbit de l’enginyeria. Així mateix, el màster preveu la realització de part dels estudis en el marc de diversos programes de mobilitat a través dels convenis subscrits amb escoles d’enginyeria de gran prestigi d’arreu del món. Proporciona als futurs professionals una sòlida base tècnica per dissenyar i dirigir el desenvolupament d’infraestructures, planificar i gestionar serveis i recursos mediambientals, per incidir en l’ordenació del territori.