Màster en Project Management Industrial i de Serveis de la UPC School

empresa, enginyeries industrials, gestió i organització d'empreses

per UPC School
Agost 2013

Màster en Project Management Industrial i de Serveis de la UPC School, un programa d’alta especialització en el disseny i gestió de projectes industrials eficients en qualitat, temps i costos. Al Màster en Project Management Industrial i de Serveis, dirigit per l’enginyer industrial Lluís Cuatrecasas,ensenyem a dirigir i gestionar projectes des d'una visió general.

Presentem el vídeo del màster en Project Management Industrial i de Serveis de la UPC School Obre en finestra nova, un programa d’alta especialització en el disseny i gestió de projectes industrials eficients en qualitat, temps i costos. Al Màster en Project Management Industrial i de Serveis, dirigit per l’enginyer industrial Lluís Cuatrecasas, ensenyem a dirigir i gestionar projectes des d'una visió general, oferint coneixements sobre les tendències més avançades per optimitzar l’eficiència dels projectes industrials o de serveis, o en general qualsevol tipus de projecte. Aquest màster et facilita l'obtenció del certificat oficial en Metodologia PMBOK, ja que té convalidades les hores de formació necessàries per a la seva obtenció. Els professionals que vulguin aconseguir-ho només hauran de superar unes proves finals avaluades pel PMI, on se'ls prepara als alumnes en el màster.