Màster en Mobile Business & Apps Design de la UPC

empresa, informàtica, mitjans audiovisuals, telecomunicacions

per UPC School
Agost 2013

Màster en Mobile Business & Apps Design de la UPC School, un innovador programa formatiu que neix per donar resposta als reptes i necessitats professionals en l'àmbit de les comunicacions mòbils.

Presentem el vídeo del màster en Mobile Business & Apps Design de la UPC School Obre en finestra nova , un innovador programa formatiu que neix per donar resposta als reptes i necessitats professionals en l'àmbit de les comunicacions mòbils, i ho fa des d'una doble vessant: tant des d'un punt de vista emprenedor i de coneixement del negoci, com des d'una vessant tècnica i de desenvolupament, amb la capacitació integral per abordar noves claus de negoci en el paradigma dels smartphones / tablets i les xarxes socials. Segons Boston Consulting Group, 2.000 milions de persones utilitzaran el seu smartphone l'any 2015, fet que posa en evidència que les comunicacions mòbils són el futur en majúscules en el món de la comunicació. Pel que fa a les aplicacions mòbils, la seva progressió de descàrrega ja supera el milió al dia. Aquestes dades evidencien una oportunitat sense precedents per aquells programadors i dissenyadors que, conscients de la seva potencialitat, volen créixer en aquest sector estratègic.