Màster en Mecatrònica de la UPC School

energia, enginyeries industrials, sostenibilitat

per UPC School
Agost 2013

Màster en Mecatrònica de la UPC School, un programa que proporciona als dissenyadors de màquines i productes els coneixements i les eines necessaris per a la integració de la mecànica amb l'electrònica.

Presentem el vídeo del màster en Mecatrònica de la UPC School Obre en finestra nova , un programa proporciona als dissenyadors de màquines i productes els coneixements i les eines necessaris per a la integració de la mecànica amb l'electrònica. El curs proporciona les solucions actuals en comunicacions industrials, llenguatges i entorns informàtics utilitzats en el control industrial. El màster s’impulsa des del CITCEA-UPC Obre en finestra nova , un centre de transferència de tecnologia de la Universitat Politècnica de Catalunya· Barcelona Tech, expert en tot tipus d’aplicacions on esdevingui necessari el control de l’energia i/o del moviment: l’electricitat, l’electrònica de control, l’electrònica de potència, les comunicacions industrials i el control digital amb processadors. Les aplicacions d’aquestes tecnologies comprenen des de l’automatització de processos i màquines fins les energies renovables i la xarxa elèctrica, entre moltes altres.