Màster en Lighting Design. Disseny d’Il·luminació Arquitectònica.

arquitectura, centres docents, energia, sostenibilitat

per UPC School
Octubre 2013

Màster en Lighting Design. Disseny d’Il·luminació Arquitectònica, un programa que aborda aspectes tant conceptuals com tècnics per professionalitzar el disseny i la projecció de la llum com un element clau en la percepció espacial.

Presentem el vídeo del màster en Lighting Design. Disseny d’Il·luminació Arquitectònica, un programa que aborda aspectes tant conceptuals com tècnics per professionalitzar el disseny i la projecció de la llum com un element clau en la percepció espacial. La seva construcció és un aspecte crucial a l'hora de desenvolupar projectes que facin referència a l'espai, ja sigui espais interiors, espais urbans o espais efímers. En aquest màster també es fa especial èmfasi en qüestions de normatives, ecoeficiència i gestió de projectes d'il·luminació.

Aquest programa de la UPC School Obre en finestra nova dóna als seus participants la possibilitat de col·laborar en projectes amb empreses reconegudes del sector.