Màster en IT Project Management

centres docents, empresa, informàtica, telecomunicacions

per UPC School
Maig 2013

Màster en IT Project Management de la UPC School, un programa per capacitar els professionals informàtics a l’hora de disposar d’eines i metodologies que els permetin gestionar de forma correcta els serveis, i també la innovació mitjançant les TIC.

Presentem el vídeo del màster en IT Project Management de la UPC School, un programa per capacitar els professionals informàtics a l’hora de disposar d’eines i metodologies que els permetin gestionar de forma correcta els serveis, i també la innovació mitjançant les TIC.
El programa s'adreça als professionals que vulguin complementar la seva formació en la gestió de projectes IT, la gestió de la cartera de projectes i la governança IT. La importància que han assolit les Tecnologies de la Informació en les organitzacions ha impulsat la carrera dels professionals dels departaments TIC. Si abans es limitaven a donar suport als processos de negoci de les companyies, ara han d'afrontar el repte de gestionar de forma eficient un nombre creixent de projectes informàtics. La gestió de la cartera de projectes és tan fonamental com abans ho podia ser l’excel·lència en la gestió individual de cadascun dels projectes. Així, les decisions que es preguin en el departament TIC han d'estar en consonància amb les necessitats del negoci, i aportar un valor en si mateix.