Màster en Facility Management de la UPC School

edificació, gestió i organització d'empreses

per UPC School
Agost 2013

Un programa adreçat a formar un nou perfil professional: el facility manager, aquella ocupació encarregada de gestionar de forma integral qualsevol edifici. Un perfil de vital importància per les empreses, doncs permet optimitzar la rendibilitat dels actius immobiliaris i infraestructures.

Presentem el vídeo del màster en Facility Management de la UPC School Obre en finestra nova , un programa adreçat a formar un nou perfil professional: el facility manager, aquella ocupació encarregada de gestionar de forma integral qualsevol edifici. Un perfil de vital importància per les empreses, doncs permet optimitzar la rendibilitat dels actius immobiliaris i infraestructures, reduir els costos dels serveis de manteniment i conservació en l'explotació, a més d'oferir serveis més competitius i adequats a l'ús. Aquest nou professional agrupa múltiples disciplines per assegurar la funcionalitat de l'entorn construït, integrat per persones, processos i tecnologia. La conservació i el seu manteniment han de liderar els criteris de sostenibilitat necessaris en les millores de l'edificació existent. I els nous processos constructius que ja tenen implícita l'obligatorietat del seu manteniment, han de possibilitar una major seguretat i durabilitat al llarg de la vida útil de l'edifici.