Màster en Executive en Supply Chain Management

centres docents, empresa, gestió i organització d'empreses

per UPC School
Octubre 2013

Màster en Executive en Supply Chain Management. Direcció d'Operacions i Logística Integral en un entorn Lean Management de la UPC School, un programa d’alta especialització.

Presentem el vídeo del màster en Executive en Supply Chain Management. Direcció d'Operacions i Logística Integral en un entorn Lean Management de la UPC School Obre en finestra nova, un programa d’alta especialització per analitzar, orientar i definir estratègicament la cadena logística global en els diferents sectors, implementant i adaptant noves tecnologies per a potenciar els serveis logístics de l'empresa.

Aquest Màster té vocació de ser un producte únic i exclusiu, un punt de referència per a tots aquells professionals que vulguin desenvolupar la seva carrera als àmbits de la gestió d'operacions, la logística, la distribució, l'aprovisionament i, en general, qualsevol aspecte relacionat amb el disseny i la gestió de la cadena de subministre. Per a aconseguir-ho, el curs compta amb la participació de prestigiosos professionals de les més importants universitats europees (CRANFIELD) i escoles punteres en àmbits específics (Escola Europea de Short Sea Shipping). També col·laboren al Màster directius de les principals empreses amb activitats logístiques al nostre país, que traslladaran als participants les seves experiències.