Màster en Enertrònica de la UPC School

centres docents, energia, enginyeries industrials, sostenibilitat

per UPC School
Octubre 2013

Màster en Enertrònica de la UPC School, un programa que proporciona la capacitat de planificar, desenvolupar i implementar projectes de sistemes d’energia.

Presentem el vídeo del màster en Enertrònica de la UPC School Obre en finestra nova, un programa que proporciona la capacitat de planificar, desenvolupar i implementar projectes de sistemes d’energia. El programa ofereix als estudiants els coneixements, metodologies i eines necessàries per afrontar els reptes tecnològics que es troben a l’hora de posar en marxa un projecte energètic en el context de les smart grids, les energies renovables i la mobilitat elèctrica.

Al llarg del programa, professionals provinents de les organitzacions Alstom Power, Endesa, Festo, Rexroth, Siemens i SMA Ibérica Tecnología Solar impartiran sessions masterclass sobre les experiències de gestió a les seves empreses.