Màster en Dret i Negoci Marítim i Gestió Portuària (Shipping Business)

per UPC School
Juny 2014

Màster en Dret i Negoci Marítim i Gestió Portuària (Shipping Business) de la UPC School. Un programa formatiu de referència per tots aquells professionals que vulguin desenvolupar la seva carrera en els àmbits del negoci i dret marítim i la gestió portuària.

Presentem el vídeo del màster en Dret i Negoci Marítim i Gestió Portuària (Shipping Business) de la UPC School. Obre en finestra nova Un programa formatiu de referència per tots aquells professionals que vulguin desenvolupar la seva carrera en els àmbits del negoci i dret marítim i la gestió portuària. El curs compta amb la docència de prestigiosos professionals del sector marítim i la participació de les escoles punteres en aquest àmbit (Escola Europea de Short Sea Shipping). Al llarg del programa es realitzen visites tècniques a empreses i institucions internacionals de referència. La societat actual demana, cada cop més, professionals altament qualificats per a enfrontar-se als reptes de les empreses i les administracions, amb nivells d'exigència cada dia més alts.

L'activitat marítima, té gran importància com a sector generador de llocs de feina, degut als diferents sectors que hi incideixen i que tenen la seva major representació en el transport marítim. El programa va adreçat a professionals del sector marítim amb més de 5 anys d'experiència, que no tinguin titulació i que desitgin orientar el seu perfil professional al sector marítim-portuari i vulguin obtenir amplis coneixements del món marítim en la seva globalitat.