Màster en Disseny i Producció d’Espais

arquitectura, centres docents

per UPC School
Maig 2013

Màster en Disseny i Producció d’Espais de la UPC School,un programa que planteja el repte excitant d’especialitzar-se en disseny d’interiors i muntatge expositiu, de la mà del Centre de Cultura Contemporània de Barcelona (CCCB).

Presentem el vídeo del màster en Disseny i Producció d’Espais de la UPC School,un programa que planteja el repte excitant d’especialitzar-se en disseny d’interiors i muntatge expositiu, de la mà del Centre de Cultura Contemporània de Barcelona (CCCB), centre on s’imparteix. Aquest programa està integrat per dos postgraus per convertir-te en un expert en la creació d’espais efímers: el postgrau en Disseny d’Interiors i el postgrau L’Espai Expositiu. Un d'ells és el postgrau en Disseny d'Interiors, en l'àmbit professional de l'interiorisme, una disciplina amb una brillant tradició a Barcelona i que necessita uns referents propis. El curs té la intenció d'omplir el buit formatiu que existia fins ara en aquest camp. D'altra banda, el postgrau L'espai expositiu vol abordar l'espai com el punt de trobada entre l'home i la cultura, en el marc de la museografia creativa. Tots dos postgraus s’imparteixen a les instal·lacions del Centre de Cultura Contemporània de Barcelona (CCCB). Aquest programa ha estat concebut per tres directors que complementen diferents visions. La visió de l'arquitectura, representada per Arnaldo Basadonna, arquitecte i professor. La visió de l'estructura, que representa Mario Corea, enginyer i membre de l'equip de muntatge del CCCB i la visió artística, que aporta Paco Pérez Valencia, pintor i museògraf.