Llum al Paral·lel, acte de clausura de la 3a edició del postgrau en Lighting Design

arquitectura, institucional, sostenibilitat, urbanisme

per UPC School of Professional & Executive Development
Octubre 2012

Acte “Llum al Paral·lel”, amb què es clausurava la 3a edició del postgrau en Lighting Design de la UPC School, amb la participació de més de 200 persones al mític teatre El Molino. La sessió va incloure una conferència sobre arquitectura i il·luminació a càrrec de Mario Nanni, una taula rodona sobre il·luminació urbana i va culminar amb un Architectural Projection Mapping sobre la façana del teatre realitzat pels estudiants.

L'acte "Llum al Paral·lel" va tenir del següent programa:

Conferència "Quando la luce incontra l'architettura", a càrrec del reconegut progettista, Mario Nanni.

Taula Rodona “Llum i Il·luminació Urbana”, amb la participació de:

• Mario Nanni, progettista i lighting designer.

• Vicente Guallart, gerent d’Hàbitat Urbà i arquitecte en cap de l’Ajuntament de Barcelona.

• José Cardona, soci ED1 Design Light Studio i responsable del Pla Director de Il·luminació i Enllumenat Públic de Burgos.

• Maurici Ginés, lighting designer, director de l’Estudi ARTEC 3 i president de l’Asociación Profesional de Diseñadores de Iluminación (APDI).

• Maria Güell, lighting designer, fundadora de l’estudi La Invisible i codirectora del postgrau en Lighting Design de la UPC School.

Architectural Projection MappingEl Molino. Exercicis en directe d’Architectural Projection Mapping sobre la façana de El Molino realitzats pels alumnes del postgrau en Lighting Design de la UPC School Obre en finestra nova i Santi Vilanova, visual and sound artist a Telenoika Mapping Crew.