La vida al CITM, congelada amb la tècnica Time Freeze

centres docents, mitjans audiovisuals

per Els alumnes del Grau en Multimèdia del CITM Eduard Barco, Laia Arimany, Marc Arranz, Miquel Canal, Adrián Morán, Núria Piñol, Cristian Rubio, Pol Pàmies, Gerard Costa, Lluna Liste i Alguer Galceran. L’assessorament tècnic ha estat a càrrec de Joan Guasch.
Desembre 2012

Estudiants del grau en Multimèdia, docents i equip acadèmic del Centre de la Imatge i la Tecnologia Multimèdia han participat en la producció, gravació i postproducció d’un espectacular vídeo promocional sobre el Centre amb la innovadora tècnica Time Freeze. Es tracta d’una autèntica producció cinematogràfica sobre el dia a dia al Centre de la Imatge i la Tecnologia Multimèdia de la UPC (CITM) Obre en finestra nova, amb la participació de fins a 40 persones implicades.

Estudiants del grau en Multimèdia, docents i equip acadèmic del Centre de la Imatge i la Tecnologia Multimèdia (CITM) Obre en finestra nova han participat en la producció, gravació i postproducció d’un espectacular vídeo promocional sobre el Centre amb la innovadora tècnica Time Freeze. Es tracta d’una autèntica producció cinematogràfica sobre el dia a dia al Centre de la Imatge i la Tecnologia Multimèdia de la UPC (CTIM).

Tot el Centre s'ha implicat en la realització d’aquesta peça, que va començar amb una maratoniana sessió de gravació per continuar amb cinc dies de producció, integració d’elements 3D, retocs de color, assemblatge de vídeos, inserció de música i títols de crèdit per aconseguir l’espectacular resultat final.

El vídeo s’ha enregistrat amb una càmera Red One MX, amb objectiu de 28 mm, amb l’ajut d’una grua Dolly Camaleón. Per als efectes de postproducció, s’han utilitzat els programes 3DMax, 4D Cinema i After Effects.