La Nit Jove, Nit dels Drons

aeroespacial

per WIT
Octubre 2015

La Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) i CosmoCaixa van organitzar la Nit Jove, Nit dels Drons. Els visitants van trobar un espai d'exhibició de vol amb demostracions d'aquests aparells, un simulador de control aeri...A més, van poder descobrir totes les claus d'aquesta tecnologia de la mà d'experts vinculats als projectes exposats.

La UPC i CosmoCaixa van organitzar la Nit Jove, Nit dels Drons, que es va celebrar el dissabte 3 d’octubre de 19 a 24 hores, al CosmoCaixa. Durant aquesta nit, hi va haver demostracions d’aquests aparells a càrrec de l'Escola d'Enginyeria de Telecomunicació i Aeroespacial de Castelldefels (EETAC) (obriu en finestra nova) i l’Escola Superior d’Agricultura de Barcelona (ESAB) (obriu en finestra nova) de la UPC al Campus del Baix Llobregat, així com d’Hemav, High Endurance Multipurpose Aerial Vehicles (obriu en finestra nova)start-up creada per exestudiants de la UPC—, que van permetre veure exhibicions de vol de drons i descobrir-ne l’aplicació en contextos i projectes diferents. Fins i tot es va poder pilotar un dron i conèixer la potencialitat dels seus moviments.