Has vist la nova carpeta UPC?

premis i concursos

per Servei de Comunicació i Promoció
Maig 2011

Els "Missatges Elèctrics" de la Cristina seran la imatge de la nova carpeta UPC. Per què es va decidir a participar en el concurs? Com se li va acudir? Ho pots descobrir en aquest vídeo! La guanyadora i els finalistes ens ho expliquen.

La Cristina és la guanyadora i l'Eduard, l'Otto, l'Agnès, el Pau, el Ciro i l'Íria els finalistes de la vuitena edició del Concurs de la carpeta UPC Obre en finestra nova. Els seus dissenys van ser seleccionats entre més de dues-centes propostes i per votació popular, els "Missatges Elèctrics" d'aquesta estudiant del màster universitari de Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes, han resultat guanyadors.

Descobreix en aquest vídeo d'on va sorgir la seva idea i el motiu que els va portar a participar en el concurs. I ara... qui no s'anima a fer la següent?