Grau en Enginyeria Geològica i Ambiental

civil, enginyeria civil

per ETSECCPB
Desembre 2017

Descobreix l'enginyeria que mou el món: el nou grau en Enginyeria Geològica i Ambiental, que s'impartirà a l'Escola de Camins el proper curs acadèmic 2018-2019. Mira't aquest vídeo i descobriràs les oportunitats que t'ofereixen aquests estudis.

El grau en Enginyeria Geològica i Ambiental (interuniversitari UB-UPC), integra els principis de les ciències geològiques amb l'anàlisi i les tècniques de l'enginyeria per proporcionar solucions fiables i sostenibles, adaptades a les necessitats de la societat.

Aquest nou grau s'impartirà a l'Escola de Camins, a partir del curs 2018-19, i et permetrà especialitzar-te en les eines per al disseny de solucions constructives, en la gestió sostenible dels recursos naturals, en la previsió i mitigació dels riscos geològics. etc. L'objeciu és proporcionar una formació en tècniques de captura i tractament de dades per a la caracterització del terreny, cartografia digital 3D, modelització geotècnica, riscos naturals i comportament dels contaminants.