Grau en Enginyeria de Materials

energia, escola, sostenibilitat

per EEBE
Juliol 2017

Vols saber per què Laura, Nicolas i Lucas han decidit estudiar el grau en Enginyeria de Materials? Mira aquest vídeo i ho descobriràs!

Vídeo de presentació del grau en Enginyeria de Materials Obre en finestra nova, que s'imparteix a l’Escola d'Enginyeria de Barcelona Est (EEBE) Obre en finestra nova, al Campus Diagonal-Besòs.

El vídeo mostra la gran diversitat d’aplicacions d’aquest àmbit de coneixement emergent, identifica el perfil professional dels futurs titulats i recull la visió de professors i estudiants, tant del grau com del màster universitari en Enginyeria de Materials, ambdós impartits a l’EEBE. El vídeo recull el testimoni de Maria Pau Ginebra, professora, catedràtica d’universitat i directora del Departament de Ciència dels Materials i Enginyeria Metal·lúrgica, així com dels estudiants del grau Laura Tuduri i Nicolas Thevon i alumni del màster Lucas Murciano. Tots ells van escollir els estudis d'Enginyeria de Materials per treballar en els nous reptes del s. XXI com la salut, el transport, la nova indústria, les energies renovables i el canvi climàtic.

El grau en Enginyeria de Materials s’imparteix a l’EEBE, al nou Campus Diagonal-Besòs de la UPC. L’Escola és un centre docent referent en docència, recerca i innovació en l’àmbit de l’enginyeria industrial, especialment en les tecnologies química, de materials, biomèdica i d'energia, i actualment hi estudien més de 3.500 estudiants.