"Esperem que sigui nena" guanyador del concurs de curts del CdE

premis i concursos

per Laura Gómez Ruiz i Stela Salinas Villalba
Juliol 2010

El primer premi del Concurs de Curts organitzat pel Consell de l'Estudiantat (CdE) de la UPC, dotat amb 600 euros en metàl·lic, ha estat atorgat al vídeo "Esperem que sigui nena", realitzat per les estudiants d'arquitectura, Laura Gómez Ruiz i Stela Salinas Villalba. El curt tracta sobre la proporció d'homes i dones a les aules de la UPC.

El primer premi del Concurs de Curts, organitzat pel CdE de la UPC, ha estat atorgat al vídeo "Esperem que sigui nena" realitzat per les estudiants d'arquitectura Laura Gómez Ruiz i Stela Salinas Villalba. El Jurat format per la Comissió Permanent del Consell de l'Estudiantat ha atorgat el premi, dotat amb 600 euros en metàl·lic, a aquest vídeo, que tracta sobre la proporció entre homes i dones a les aules de la UPC.

Marisol Marqués, vicererectora de Relacions Institucionals de la UPC, i Jordi Codony, coordinador del Consell de l'Estudiantat, han lliurat a les autores del curt guardonat el primer premi del Concurs de Curts del CdE. A l'acte, celebrat  al rectorat de la UPC, s'ha parlat de la proporció entre dones i homes existent a la nostra Universitat, la forma de fer augmentar el nombre de dones i el futur del concurs.