enginyeria civil

per Unitat Multimèdia de l'ETSECCPB
Juliol 2014

Presentació de l'Erasmus Mundus Masters in Structural Analysis of Monuments and Historical Constructions (SAHC) realitzada amb motiu de la jornada 'Ara Màsters UPC'.

L'Erasmus Mundus Master in Structural Analysis of Monuments and Historical Constructions (SAHC) proporciona coneixements avançats en l'àmbit de l'enginyeria de la conservació d'estructures històriques del patrimoni arquitectònic. Proporciona coneixements per a una comprensió multidisciplinària de la conservació estructural mitjançant la implicació de professorat expert  de camps complementaris (enginyeria, arquitectura, ciència de materials i d’altres) d’universitats europees de renom.

Aquest màster ha rebut la menció “International Master’s Programme”, que atorga l’Agència de Gestió d’Ajuts Universitaris i de Recerca (AGAUR) de la Generalitat de Catalunya (convocatòria 2013).