Enginyeria Física moviment Brownià al Tibidabo

física

per Fisidabo
Novembre 2013

Els estudiants d'Enginyeria Física de la UPC que participen en el projecte FISIDABO han anat al parc d'atraccions del Tibidabo a estudiar el moviment Brownià als crash cars.

Al grau en Enginyeria Física (obriu en finestra nova) participen en el projecte FISIDABO (obriu en finestra nova), que consisteix en portar a les atraccions del Tibidabo la física que s'aprèn a les aules. L'experiment que trobareu a continuació, l'han dissenyat, construït i dut a terme estudians de primer curs. En fer-ho, han passat tot el procés científic, des de la idea fins a la realització.
En aquesta ocasió els estudiants d'Enginyeria Física de la UPC (obriu en finestra nova) han anat al parc d'atraccions del Tibidabo a estudiar el moviment Brownià als crash cars.