Els Serveis Cientificotècnics de la UPC

per Universitat Politècnica de Catalunya
Febrer 2014

Cercador de serveis, laboratoris i equips d’avantguarda per donar suport a l'activitat de recerca de les empreses: descobreix en aquest vídeo el nou web dels Serveis Científicotècnics de la UPC.

La Universitat Politècnica de Catalunya · BarcelonaTech (UPC) posa a disposició de les empreses, grups de recerca de la UPC i altres institucions i centres de recerca públics i privats, els serveis i equipaments científics i tècnics de la Universitat per donar suport a la seva activitat de recerca i innovació.

Aquest vídeo presenta el nou web dels Serveis Cientificotècnics Obre en finestra nova que ofereix a l’empresa un cercador de serveis en els diferents àmbits de recerca de la Universitat. Aquest cercador té a com a objectiu oferir a la indústria un accés ràpid a la xarxa d’instal·lacions, laboratoris i equips d’avantguarda de la UPC per facilitar la prestació de serveis i promoure les relacions universitat-empresa.

El vídeo recull l'experiència d'empreses que desenvolupen la seva activitat de recerca en els serveis científics i tècnics de la Universitat, així com el testimoni d'investigadors i personal tècnic de la UPC.