Eleccions al Rectorat 2010: Debat

institucional

per Consell de l'Estudiantat
Març 2010

Debat entre Antoni Giró i Juan Jesús Pérez, candidats al càrrec de rector de la UPC. El debat va tenir lloc a la Sala d'Actes de l'Edifici Vèrtex, organitzat pel Consell de l'Estudiantat de la UPC.

Divendres 5 de març va tenir lloc el debat entre  Antoni Giró i Juan Jesús Pérez,  candidats al càrrec de rector de la UPC. El debat, organitzat pel Consell de l'Estudiantat de la UPC, es va celebrar  a la Sala d'Actes de l'Edifici Vèrtex, amb l'assistència d'una cinquantena de persones, la majoria estudiants.

Les dues candidatures que es presenten són la d’Antoni Giró, que opta a la reelecció —va ser elegit en les eleccions del 8 de març de 2006, per un període de quatre anys— i la de Juan Jesús Pérez, que va ser vicerector de la UPC entre els anys 2002 i 2006.