EETAC connecta amb l’Estació Espacial Internacional

aeroespacial, telecomunicacions

per EETAC
Desembre 2017

Dilluns, 4 de desembre, a l'Escola d’Enginyeria de Telecomunicació i Aeroespacial de Castelldefels (EETAC), estudiants de secundària d’arreu de Catalunya van poder realitzar preguntes en directe als astronautes de l’Estació Espacial International (ISS).

Estudiants de secundària d’arreu de Catalunya van realitzar preguntes en directe als astronautes de l’Estació Espacial International (ISS) el passat 4 de desembre des de l'Escola d’Enginyeria de Telecomunicació i Aeroespacial de Castelldefels (EETAC) Obre en finestra nova.

Els estudiants, de 4t d'ESO, van tenir l’oportunitat de preguntar en directe als astronautes de l’ISS durant la connexió, acompanyats d’un professor del seu centre. Mark T. Vande Hei Obre en finestra nova, va ser l'astronauta amb qui van poder connectar els els estudiants, en aquest vídeo podreu gaudir d'aquesta trobada.

Aquesta activitat ha estat organitzada amb la col·laboració de l’Amateur Radio on the International Space Station (ARISS) Obre en finestra nova, un projecte que posa en contacte escoles i universitats amb els astronautes de l’estació de l’ISS mitjançant emissores de radioaficionats. Així mateix, va comptar el suport de la Unió de Radioaficionats de Barcelona i Baix Llobregat Obre en finestra nova, que proporcionarà l’equipament necessari i la instal·lació de la connexió.

Recomanem l'ús del navegador Firefox per la correcta visualització d'aquest vídeo.