Doctorat en Física Computacional i Aplicada

física

per Oficina de Gestió del Programa de Doctorat en Física Computacional i Aplicada
Setembre 2010

Aquests doctorat té com a objectiu proporcionar una formació d'alt nivell en el camp de la Física Computacional i Aplicada, i també una base adequada en les metodologies de la recerca científica i tècnica en general. Els futurs doctors en Física Computacional i Aplicada seran capaços de liderar la recerca i la innovació tecnològica en el seu àmbit.

Aquests estudis de doctorat tenen com objectiu proporcionar una formació d'alt nivell en els camps de la Física Computacional i Aplicada, així com subministrar una base adequada en les metodologies de la recerca científica i tècnica en general. Pretenem que els futurs doctors siguin capaços de liderar la investigació i la innovació tecnològica en els àmbits esmentats.

Els estudis de Doctorat Física Computacional i Aplicada Obre en finestra nova compten amb la participació de professors i investigadors dels Departaments de Física AplicadaObre en finestra nova i de Física i Enginyeria NuclearObre en finestra nova de la Universitat Politècnica de Catalunya i de l'Institut de Ciències FotòniquesObre en finestra nova. La recerca en què es realitzen els estudis de doctoratObre en finestra nova s'emmarca en l'àmbit de la Física, de la Matemàtica i de l'Enginyeria.