Divisió de Control de l'IOC

empresa, enginyeries industrials

per IOC
Abril 2014

Divisió de Control de l'Institut d'Organització i Control de Sistemes Industrials ( IOC).

L’Institut d''Organització i Control de Sistemes Industrials (IOC) (obriu en finestra nova) és un institut universitari de recerca científica i tècnica de la Universitat Politècnica de Catalunya· BarcelonaTech.

Les línies de recerca de l’IOC inclouen àmbits interdisciplinaris com l'automàtica, la robòtica i l'organització industrial, amb una especial orientació l'anàlisi, el disseny, la direcció i el control dels sistemes logístics i de producció de béns i de serveis, com també als mètodes i a les tècniques adequades per a la resolució d'aquests problemes en aquests àmbits.

En aquest vídeo es presenta l’activitat de la divisió de Control, orientada a la recerca i el desenvolupament de tècniques de modelització, simulació i control de processos, incloent l'aplicació a projectes industrials concrets i els procediments necessaris per a la seva implantació.