Desxifrant i descobrint la UPC

premis i concursos

per Servei de Comunicació i Promoció
Febrer 2009

Deixa que la Sílvia Casitas, estudiant de l'Escola Tècnica Superior d'Arquitectura de Barcelona, t’expliqui d'on va sorgir la idea finalista del 6è Concurs Carpeta UPC. El títol del seu disseny? "Desxifrant coneixements: descobrint la UPC". Descobreix la UPC en l'amalgama de coneixements i informació d’aquest disseny finalista en el concurs de la nova carpeta.

Visualitzacions False visualitzacions

El disseny “Un toc de color” ha guanyat el 6è Concurs de la carpeta UPC per al curs 2009-2010Obre en finestra nova. La proposta ha estat elaborada per Olga Serra i Roger Puigví, estudiants de 5è i 4t curs d'arquitectura, respectivament, a l'Escola Tècnica Superior d’Arquitectura de Barcelona. En total, la carpeta guanyadora va rebre un 37% dels 10.116 vots emesos per tota la comunitat universitària.

Els dissenys finalistes van ser “Dieta universitària”, d'Estela Salinas, i "Desxifrant coneixements: descobrint la UPC", de Sílvia Casitas, també estudiants de l'ETSAB. Dues finalistes d'un concurs en què s'han presentat un total de 107 dissenys, que ha superat amb escreix la xifra de 43 propostes presentades a l'edició anterior.

Si tens una bona proposta -una il·lustració, una fotografia, un bon disseny- i vols que més de 30.000 estudiants portin la teva idea sota el braç, anima't a participar a la propera edició del concurs!