Debat electoral amb els dos candidats a rector

per UPC
Novembre 2013

El 8 de novembre ha tingut lloc a l'Auditori de l'edifici Vèrtex un debat entre els catedràtics Antoni Elias i Enric Fossas, els dos candidats a les eleccions a rector de la UPC.

El passat 8 de novembre va tenir lloc a l'Auditori de l'edifici Vèrtex Obre en finestra nova un debat entre els candidats a les eleccions a rector de la UPC: els catedràtics Antoni Elias Obre en finestra nova i Enric Fossas Obre en finestra nova.
El debat va estar organitzat per les juntes i comitès del PAS i el PDI de la UPC, juntament amb el Consell de l’Estudiantat de la Universitat.
La moderació del debat va anar a càrrec de la periodista Ivanna Vallespín, especialitzada en educació i universitats del diari El País, mentre que la periodista de la cadena SER, Emma de Miguel, ha moderat les intervencions rebudes via Twitter.