Conferència: “Nanofotònica: Quan la llum obre les portes"

per EPSEM
Abril 2015

Conferència: “Nanofotònica: Quan la llum obre les portes del món nano”, a càrrec del Dr. Romain Quidant.
La conferència va tenir lloc en el marc de la 5a edició de la Fira del Coneixement, el dia 15 d’abril de 2015 al Pavelló de Suècia de Berga a les 12 h, organitzada per l’EXPLORATORI dels Recursos de la Natura.

Conferència: “Nanofotònica: Quan la llum obre les portes del món nano” a càrrec del Dr. Romain Quidant ICREA Professor Plasmon nano-optics group ICFO- The Institute of Photonic Sciences

2015 Any Internacional de la Llum i les Tecnologies Basades en la Llum
La conferència va tenir lloc en el marc de la 5a edició de la Fira del Coneixement (obriu en finestra nova), el dia 15 d’abril de 2015 al Pavelló de Suècia de Berga a les 12 h, organitzada per l’EXPLORATORI dels Recursos de la Natura. La Fira del Coneixement té la finalitat de donar a conèixer els projectes de recerca punters relacionats amb la ciència i la tecnologia de la Universitat Politècnica de Catalunya i de la Universitat de Barcelona. Es tracta de provocar l’augment de l’interès dels joves per la recerca per tal de despertar vocacions científiques i poder demostrar que la ciència es troba a l’abast de la majoria.
L’EXPLORATORI dels Recursos de la Natura (obriu en finestra nova) és un projecte del Campus d’Excel·lència Internacional: Barcelona Knowledge Campus (BKC: UPC-UB) (obriu en finestra nova), que té per objectiu fomentar les vocacions científico-tecnològiques, millorar l'aprenentatge a secundària i educació superior i contribuir al desenvolupament d'un territori ric en recursos naturals.