Coneixes la dieta universitària de la UPC?

premis i concursos

per Servei de Comunicació i Promoció
Febrer 2009

Estela Salinas sí que la coneix i la va voler reflectir en el disseny de la nova carpeta UPC. La dieta universitària va inspirar la idea d'aquesta estudiant d'arquitectura de l'Escola Tècnica Superior d'Arquitectura de Barcelona, que va quedar finalista del 6è Concurs Carpeta UPC. Vols saber en què consisteix aquesta dieta? Coincideix amb la teva?

El disseny “Un toc de color” ha guanyat el 6è Concurs de la carpeta UPC per al curs 2009-2010Obre en finestra nova. La proposta ha estat elaborada per Olga Serra i Roger Puigví, estudiants de 5è i 4t curs d'arquitectura, respectivament, a l'Escola Tècnica Superior d’Arquitectura de Barcelona. En total, la carpeta guanyadora va rebre un 37% dels 10.116 vots emesos per tota la comunitat universitària.

Els dissenys finalistes van ser “Dieta universitària”, d'Estela Salinas, i "Desxifrant coneixements: descobrint la UPC", de Sílvia Casitas, també estudiants de l'ETSAB. Dues finalistes d'un concurs en què s'han presentat un total de 107 dissenys, que han superat amb escreix la xifra de 43 propostes presentades a l'edició anterior.

Si tens una bona proposta -una il·lustració, una fotografia, un bon disseny- i vols que més de 30.000 estudiants portin la teva idea sota el braç, anima't a participar en la propera edició del concurs!