Coneix els Serveis Cientificotècnics de la UPC!

per Universitat Politècnica de Catalunya
Febrer 2013

Espot de presentació del web Serveis Cientificotècnics de la UPC, un cercador de serveis, laboratoris i equips d’avantguarda per donar suport a l'activitat de recerca de les empreses.

La Universitat Politècnica de Catalunya · BarcelonaTech (UPC) posa a disposició de les empreses, grups de recerca de la UPC i altres institucions i centres de recerca públics i privats, els serveis i equipaments científics i tècnics de la Universitat per donar suport a la seva activitat de recerca i innovació.

Aquest espot presenta el nou web dels Serveis Cientificotècnics que ofereix a l’empresa un cercador de serveis en els diferents àmbits de recerca de la Universitat. Aquest cercador té a com a objectiu oferir a la indústria un accés ràpid a la xarxa d’instal·lacions, laboratoris i equips d’avantguarda de la UPC per facilitar la prestació de serveis i promoure les relacions universitat-empresa.