Barcelona Knowledge Campus, el campus d'excel·lència internacional de la UPC i la UB

institucional

per UB-UPC
Novembre 2009

La Universitat Politècnica de Catalunya i la Universitat de Barcelona presenten el Barcelona Knowledge Campus (BKC), un projecte de campus d'excel·lència internacional, que vol convertir ambdues universitats en un motor impulsor de l'activitat científica, social i empresarial de l'entorn territorial de Barcelona.

La Universitat de Barcelona i la Universitat Politècnica de Catalunya presenten el projecte de campus d'excel·lència internacional Barcelona Knowledge Campus (BKC), un pla per convertir-se en un motor impulsor de l'activitat científica, social i empresarial de l'entorn territorial de Barcelona, des de la perspectiva de la multiplicació de les capacitats que atresoren ambdues institucions. La vocació internacional de les dues universitats i la voluntat de propiciar un canvi en el model econòmic que transformi l'entorn són les bases de la proposta.