Acte d'inauguració del Campus Diagonal-Besòs

El 14 de setembre, el president de la Generalitat de Catalunya, Carles Puigdemont; l’alcaldessa de l’Ajuntament de Barcelona, Ada Colau; l’alcalde de Sant Adrià de Besòs, Joan Callau; la presidenta de la Diputació de Barcelona, Mercè Conesa, i el rector de la UPC, Enric Fossas, han inaugurat l’Escola d’Enginyeria de Barcelona Est (EEBE) de la UPC al Campus Diagonal-Besòs.

El dimecres, 14 de setembre, a les 11h, el president de la Generalitat de Catalunya, Carles Puigdemont; l’alcaldessa de l’Ajuntament de Barcelona, Ada Colau; l’alcalde de Sant Adrià de Besòs, Joan Callau; la presidenta de la Diputació de Barcelona, Mercè Conesa, i el rector de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC), Enric Fossas, han inaugurat el Campus Diagonal-Besòs, que inicia la seva singladura aquest curs acadèmic 2016-2017 com a un nou espai universitari d’innovació i coneixement, a cavall de les ciutats de Barcelona i Sant Adrià de Besòs.

L’Escola d’Enginyeria de Barcelona Est (EEBE) (obriu en finestra nova), motor del Campus, comença l’activitat aquest curs acadèmic 2016-2017 amb uns 3.500 estudiants de grau, màster i doctorat, i uns 400 docents i investigadors.