Acte de presentació pública del nou rector Francesc Torres

institucional

per UPC
Gener 2018

Dimecres 10 de gener, a les 12 hores, va tenir lloc la presentació pública a la comunitat universitària del nou rector de la UPC, Francesc Torres.

Dimecres 10 de gener, a les 12 hores, va tenir lloc la presentació pública a la comunitat universitària del nou rector de la Universitat Politècnica de Catalunya, Francesc Torres. L’acte es va realitzar a l'Auditori de l'edifici Vèrtex (plaça Eusebi Güell, 6, Barcelona), al Campus Nord i hi van participar el secretari d’Universitats i Recerca de la Generalitat de Catalunya, Arcadi Navarro, i el president del Consell Social de la UPC, Ramon Carbonell.

Durant l’esdeveniment, al qual van assistir altres representants institucionals, Enric Fossas, rector sortint de la UPC, entregà el bastó i la medalla de la Universitat a l’actual rector.