4a Jornada UPC Alumni

institucional

per Servei de Comunicació
Juny 2015

Vídeo de la 4a edició de la Jornada UPC Alumni, que va tenir lloc a l'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Industrial de Barcelona (ETSEIB). Amb l’objectiu de reunir i facilitar el networking entre els exalumnes de la UPC i aquelles persones que estan o han estat vinculades a la Universitat, la jornada d'enguany va girar al voltant del valor del treball en equips multidisciplinaris.

UPC Alumni Obre en finestra nova, la comunitat dels titulats i titulades de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC), ha organitzat la seva jornada anual per facilitar la trobada entre la seva comunitat. La 4a edició de la jornada, que va tenir lloc el passat 3 de juny a l’Escola Tècnica Superior d’Enginyeria Industrial de Barcelona (ETSEIB) Obre en finestra nova es va centrar en aprofundir en un tema rellevant per a la societat i el món politècnic, com és el de treballar en equips multidisciplinaris. Aquest és un dels elements clau de la formació que imparteix la Universitat i que constitueix un valor a l’alça en el mercat de treball actual, en el qual els projectes són el fruit d’equips col·laboratius avançats.