3r Premi UPC de Dibuix

premis i concursos

per Servei de Comunicació i Promoció
Desembre 2009

El 3r Premi UPC de Dibuix: Com serà el món d'aquí a 20 anys, és una iniciativa adreçada a alumnes de 2n i 3r de primària, que té com a objectiu que a les aules de primària s'obri un debat sobre la sostenibilitat del planeta, el reciclatge de residus o el canvi climàtic, que estimuli la reflexió sobre com han d'evolucionar les noves tecnologies per fer del nostre món un entorn sostenible.

El Servei de Comunicació i Promoció de la Universitat Politècnica de Catalunya ha proposat a diversos grups d'alumnes de 2n i 3r de primària de centres educatius de la comarca del Garraf, implicats en projectes de sostenibilitat, que participin en el 3r Premi UPC de Dibuix: Com serà el món d'aquí a 20 anysObre en finestra nova. En aquesta iniciativa també s’ha comptat amb la col·laboració de l’Escola Politècnica Superior d’Enginyeria de Vilanova i la Geltrú i el Centre de Recursos Pedagògics del Garraf.

L’objectiu de la proposta és que a les aules de primària, com també es fa a les aules de la Universitat, s’obri un debat sobre la sostenibilitat del planeta, el reciclatge de residus o el canvi climàtic, tot estimulant la reflexió sobre com han d’evolucionar les noves tecnologies per fer del nostre món un entorn sostenible.

Del 9 al 13 de novembre, el vestíbul de l’Escola Politècnica Superior d’Enginyeria de Vilanova i la Geltrú ha acollit l’exposició dels dibuixos d’aquests alumnes de primària. A l’edició d’enguany ,s’han rebut un total de 131 dibuixos de 15 centres educatius de la comarca del Garraf, en concret, de Sant Pere de Ribes, Les Roquetes, Cubelles i Vilanova i la Geltrú.

El dibuix guanyador del certamen, enguany  el de Lia Jin Páramo Durández, del CEIP El Pi de Sant Pere de Ribes,  servirà per il·lustrar el cartell de l'11è Premi UPC per a treballs de recerca de batxillerat: arquitectura, ciències i tecnologia sosteniblesObre en finestra nova.