Canal La UPC

• UPC, una universitat que mira cap al món

Publicació: 08/05/2017

Sis persones –estudiants i professors de la UPC– han compartit, a través d’aquest vídeo, la seva visió de la Universitat Politècnica de Catalunya, una universitat que ha estès la seva activitat docent i de recerca arreu del món amb una àmplia oferta d'estudis impartits en anglès, acords de mobilitat i de doble titulació amb institucions de prestigi, i la participació en projectes de recerca i d'innovació i en les principals xarxes educatives i de recerca internacionals. Una universitat que mira cap al món.

• UP4 Camp UPC Castelldefels 2017

Publicació: 03/05/2017

"Un esdeveniment catastròfic i inesperat ha succeït. Ningú no sap ben bé què ha passat: no sabem si és segur sortir a l’exterior i cada minut és vital. El repte és sobreviure". Aquest estiu, vine a viure el campus científic i tecnològic UP4 Camp UPC Castelldefels 2017!

• Sessió ordinària del Claustre Universitari del 2 de maig

Publicació: 02/05/2017

El Claustre Universitari de la UPC s'ha reunit el 2 de maig en sessió ordinària

• Sessió ordinària del Claustre Universitari 7 de març

Publicació: 07/03/2017

El Claustre Universitari de la UPC s'ha reunit el 7 de març en sessió ordinària.

• El que no t'expliquen

Publicació: 06/03/2017

La UOC i la UPC uneixen forces per conscienciar sobre la manca de dones en els estudis d’Informàtica. Les dues universitats han editat el vídeo El que no t’expliquen, en què adverteixen de la poca presència de dones en aquest àmbit d'estudi.

• Torneig FIRST LEGO League a la UPC 2017

Publicació: 28/02/2017

Uns 200 estudiants de primària i secundària han participat, el 18 de febrer, en un dels tornejos classificatoris de la FIRST LEGO League (FLL), que ha organitzat la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) al Campus Nord de Barcelona.

• Escola Tècnica Superior d'Enginyeria de Telecomunicació de Barcelona (ETSETB)

Publicació: 10/01/2017

Innovació, emprenedoria, experimentació, aprenentatge continuat i pràctic, internacionalitat... Tot això i molt més ho trobaràs a l'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria de Telecomunicació de Barcelona (ETSETB), l'escola especialitzada en la formació de professionals del món de les telecomunicacions i l'electrònica. Coneix tot el que t'ofereix l'ETSETB!

• Sessió ordinària del Claustre Universitari 20 desembre

Publicació: 20/12/2016

El Claustre Universitari de la UPC s'ha reunit el 20 de desembre en sessió ordinària.

• Acte d’investidura honoris causa de la Dra. Amal Hadweh

Publicació: 22/11/2016

Acte d’investidura de la Dra. Amal Hadweh com a doctora honoris causa de la Universitat Politècnica de Catalunya.

• La UPC avui

Publicació: 22/09/2016

Nou persones –estudiants i professors de la UPC– han compartit, a través d’aquest vídeo, els seus projectes, somnis i experiències. Et convidem a conèixe’ls i a descobrir, a través d’ells, la Universitat Politècnica de Catalunya, la universitat de l’Enginyeria, l’Arquitectura, les Ciències i la Tecnologia.

• Acte d'inauguració del Campus Diagonal-Besòs

Publicació: 15/09/2016

El 14 de setembre, el president de la Generalitat de Catalunya, Carles Puigdemont; l’alcaldessa de l’Ajuntament de Barcelona, Ada Colau; l’alcalde de Sant Adrià de Besòs, Joan Callau; la presidenta de la Diputació de Barcelona, Mercè Conesa, i el rector de la UPC, Enric Fossas, han inaugurat l’Escola d’Enginyeria de Barcelona Est (EEBE) de la UPC al Campus Diagonal-Besòs.

• Campus Diagonal-Besòs / Escola d’Enginyeria de Barcelona Est (EEBE)

Publicació: 12/09/2016

L'Escola d'Enginyeria de Barcelona Est (EEBE) és el principal motor del Campus Diagonal-Besòs, un nou espai d'innovació i coneixement, situat entre Barcelona i Sant Adrià de Besòs.