Canal EPSEM. Escola Politècnica Superior d'Enginyeria de Manresa

• Manresa funciona!

Publicació: 27/06/2016

Un professor universitari canta les excel·lències del seu centre d’ensenyament, envoltat d’alumnes que estan estudiant.

• Vols ser enginyer/a a l'EPSEM?

Publicació: 27/06/2016

Vols ser enginyer? Vols ser enginyera? Coneix l'Escola Politècnica Superior d'Enginyeria de Manresa (EPSEM)

• Sessió informativa dels Màsters Universitaris de l’EPSEM

Publicació: 06/06/2013

Sessió informativa dels màsters universitaris a l'Escola Politècnica Superior d’Enginyeria de Manresa (EPSEM): Màster en Enginyeria de Mines i màster en Enginyeria dels Recursos Naturals. Modalitat presencial i semipresencial.

• Escola Politècnica Superior d'Enginyeria de Manresa (EPSEM)

Publicació: 03/10/2010

Saps que som l'únic centre de Catalunya que imparteix l'Enginyeria de Recursos Minerals? Ràpida inserció laboral, ampli ventall de sortides professionals, tracte proper amb el professorat, beques... Ja ens coneixes? Descobreix l'Escola Politècnica Superior d'Enginyeria de Manresa en 3 minuts!